Berns fylls nu långsamt av modefolk…

… jag är inte en av dem. Men det är lätt att detektera vilka av de människor man möter på gatan som klätt sig som ”modefolk” i dag. Listar nedan några saker jag aldrig kommer att sluta tycka är snyggt.

Mycket mörk kajal runt äldre kvinnors ögon.

Klumpiga, gärna lite för stora skor.

Svarta frihets-sjok (aka tältklänning, kulturtantsdress, keramiker-outfit).

Sofi Oksanens hår.

Tatueringar.

Fylleknäppning.

 

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Berns fylls nu långsamt av modefolk…

  1. Anna skriver:

    Åh gud så ledsen jag blev när jag trodde att det stått ”saker jag aldrig kommer att tycka är snyggt”.

  2. Rebecka skriver:

    Det hade varit objektivt osant!

Kommentera

