Klapprar fram

Man fattade att det ville bli vår i dag. Jag hade mina hovar och satt och jobbade på Urban Deli. Ville säga ”hej!” till två jag såg som följer mig på Twitter, gjorde inte det. Men jag producerade så mycket text att jag fick äta blandade utvalda köttslamsor till lunch. Gick sedan hem, läste Mara Lee, insåg att jag på två veckor utan kaffe blivit: person som dricker te. I stor keramikmugg från namngiven keramikerfarbror på Gotland (obs sant!) som liksom är lite av ”min mugg” här hemma (obs sant!). Nu behöver jag bara ett par raggsockar, långa hårslingor att stryka bort från ögonen och en god vän att sitta mittemot i en djup fönstersmyg och prata med om Livet. Slå mig i huvudet när jag börjar stava det som ”thé”.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Klapprar fram

  1. ullisar skriver:

    Huvva! ”Thé”?! Jupp jag lovar!

  2. h skriver:

    haha! som att läsa om sig själv. förutom det där med ”thé”.

  3. dennahagga skriver:

    Herregud, detta inlägg borde/kunde jag ha skrivit. Du är fantastisk (ej bara på grund av denna post såklart).

Kommentera

