Raaaandy

När Ice T började tjäna pengar på sin rapping flyttade han till ett stort flott hus i Beverly Hills. Naturligtvis började folk kalla honom för sell out och uppmana honom att sluta skriva texter om ghettot, crackaffärer och det hårda livet nu när han inte längre var en del av det. Jag tänkte på det när Aziz Ansari i Köpenhamn i lördags gjorde stora komiska poänger kring hur han misslyckas med att flirta och få tjejer. Han är jätterolig, på TV, bästis med Kanye West och blir bjuden på Jay Z:s nyårsfest- finns det inga groupies längre? Är det alltid tråkigt med humor von oben? Jag skrattade hur som helst hysteriskt. Som sig bör, när man är ett sällskap småbarnsföräldrar med barnvakt som går på show.

Kom hem med en överstrykningspennefärgad tröja, en sidenkostym (detta är sant) och en känsla av att jag vill vara lite mer ”dansk”. Men nu tror jag att jag är sjuk så nu vill jag bara vara ”frisk”.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Raaaandy

  1. johanna skriver:

    jag vill verkligen inte vara dansk, men en sidenkostym gör livet lite bättre (omgång två av sjukdom på gång hemma hos oss).

  2. Rebecka skriver:

    Det är för att du redan är lite ”dansk”. Obs komplimang

Kommentera

