Freakin weekend

Åh, vilken helg! Jag vill nästan börja prata om ”mina bästaste” osv! Plus en lyckad nätdate. Dessutom åt jag en fiskgryta som var mycket god, fikade i fyra timmar (hände senast på Solsidan i Göteborg 1999), shoppade allt jag ville ha i en kontorsbutik i Söderhallarna, sov en stund till Nalle Puh, hade ljuv träningsvärk och läste Carmilla Floyds givetvis svinbra artikel om Valiant från LA. Och det mäktigaste av allt var förstås när DJ Tvåbarnsmamma-gangsta brände av liveversionen av The Fuck Shop och fick Södermalms samlade rockabilly-elit att dansa. Nästa helg ska jag råna en värdetransport.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

