Inferno

Här har jag skrivit om en av de hemskaste radiodokumentärer jag någonsin hört: Inferno av Bengt Bok. Här kan man lyssna på den.

(Svenska Dagbladet, 111123)

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Inferno

  1. Josefine skriver:

    Jag började lyssna på den när den precis kom som pod. Jag skulle sova och läste inte så noga vad den handlade om. Även om titeln skvallrade förstod jag verkligen inte vidden av hemskheterna. Tror aldrig att jag blivit så illamående av en radiodokumentär tidigare. Jag trodde att jag skulle kräkas när hon berättade om handbojorna. Har inte lyssnat klart än. Det blev för mycket när jag skulle sova. Tänkte ta resten ikväll. Men av det lilla jag hört: oerhört bra text du skrivit om den.

  2. Rebecka skriver:

    Åh fy fan. Jag var helt beredd och satt med fingret på volymknappen (radiovarianten av att hålla för ögonen om det blir för hemskt) men hade ändå svårt att lyssna i ett sträck. Och tack!

Kommentera

