Nästa: corn rows

Känner mig nästan lite pladdrig nu men kolla vad jag lärde mig på internet häromdagen! Fiskbensfläta. Såhär bra på första försöket, det är ju inte utan att man misstänker att min främsta begåvning ligger i att göra grejer spegelvänt bakom min egen rygg.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Nästa: corn rows

  1. johanna skriver:

    SNYGGT! och vad långt hår du har!

  2. Rebecka skriver:

    TACK! Det är olika långt. Jättekort finns.

Kommentera

