Frågar en grej + visar hud!

Jo, undrar om någon som läser detta använder 11-tumsskärm och hur liten ni tycker att den är? Besvärande liten? Jag tror att det kryper runt ett litet djur i mitt tangentbord nämligen. Och det vore kul med en Air igen pga ont i rygg/axel/kröppa som jag kånkar runt.

Köpte en fräck bh idag som jag nöjt förevisar nedan. Har gjort en annan ball grej också men det berättar jag sen.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Frågar en grej + visar hud!

  1. Desiree skriver:

    Har en 11′ air. Kärlek från första ögonkastet och in i evigheten.

  2. O skriver:

    11-tummaren är fantastisk. Jag älskar den, skulle gifta mig med den om jag inte redan vore gift.

  3. Rebecka skriver:

    Detta avgör saken! Tack för input och lyckönska mig och min blivande.

Kommentera

