Friday I’m a dove

Jag tänker börja läsa poesi. Är så extremt upprymd över detta. Och nästa år ska jag vaccinera mig mot influensan. Det här är det konstigaste med mina barn: att man måste tjata på dem för att de ska kissa? Ett så grundläggande behov? Jag bara: ”Sluta tjura, gå och kissa med dig.” Och de, i tio fall av elva: ”NEJ.”

Jag har fått min Prins Preben-tavla: Svart kråka i dött träd heter den. Allt jag vet om Prins Preben är att han bor hemma hos sina föräldrar och lyssnar på death metal. Känner mig mentalt väldigt nära honom just nu. Här kommer ett litet heminredningsreportage som Bodil gjort:

 

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

