Location location location

Kolla! Jag har fått ett kontor. Hittills har jag varit med om: ett tillslag utanför fönstret med en SUV och en sådan där fräck undercover-snutbil. Att kaffet från stället vägg i vägg har en bismak av prickig korv. Att Louie Louie ändå är det närmaste jag någonsin kommer att komma en privat Cheers-bar. Att jag behövt knöla in lite hopvikt papper under ett av skrivbordsbenen. Att jag redan gjort mig känd som ”hon som ABSOLUT INTE tänker städa”. So far so good som en säger.

Ni kan kolla på detta, som är bland det roligaste jag vet i hela världen. Eller detta vagt halvroliga som någon svåger länkade till på Fejan häromdagen. Eller så kan ni väl, liksom jag, skriva en recension av Katarina Fägerskiölds debutroman Åsen.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

