Half skitdag half amazing

I går vaknade jag på ett så uselt humör att jag vet inte vad. Är helt SLUT i kropp och själ, behöver sommarlov! Sedan blev det bättre för jag vabbade med Betty och upptäckte att hon haft typ en egen ungkarlslägenhet uppe på sovloftet i vårt rum, hon kallar det ”kojan” och har haft typ kläder och mat och böcker där uppe. Blev så glad för hennes skull.

Sedan åkte jag tunnelbana och det kom på en vätte fast stor! Så snäll blick, jag vågade inte möta den för då skulle jag väl hamnat i sagovärlden i stället för hos sjukgymnasten som sa att min arm kommer att bli bra! Åkte hem, träffade en cool tjej som är min nya kompis nu, åt smör och sparris på Hjördis, blev upplockad i en vit Porsche, gick på B Reel-fest och träffade precis de jag ville träffa i ett hav av töntiga (inte alla) reklammän + svinsnygga (samtliga) tjejer. Sedan åt Johannes och jag cheeseburgare och gick hem.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Half skitdag half amazing

  1. Hanna F skriver:

    Det låter som en härlig dag ändå.

  2. Rebecka skriver:

    Som vanligt har du rätt.

Kommentera

