Alla kollar på fotboll utom jag

Jag har någon sorts märkligt avsked-inför-sommaren-race, vill träffa alla jag tycker om och liksom säga hej då inför sommaren. Som kommer att vara i cirka max sex veckor från nu? I dag har jag träffat tre + en bonus, hade de haft studentmössor hade jag skrivit ”KOMMER SAKNA DIG SÅ” i allas.

Har skrivit en riktigt bra text, och en som jag blir lite rädd för själv. Har också haft avslutningssamtal på dagis med Betty. Hon ska börja sexårs till hösten. Det är väl skottpengar på den meningen vid det här laget men. Hur kan tiden gå så fort?

Har läst mer Gilla läget, en tråd på Flashback som är research inför en person jag ska hitta på, min kompis blogg Love my lurv om hur hon behåller hår på kroppen i sommar och hennes tankar kring det. Återkommer kanske med mina!

Annars har jag tänkt mycket på Kakmonstret, och att hens mun var av svart sammet och att man såg att alla kakor hen tryckte i sig åkte ut igen eftersom det inte fanns något svalg, och så har jag tänkt att Kakmonstrets ”mun” skulle vara gjord av hud i stället. Urs.

 

 

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

