”Det är bara att släppa ut barnen”-åren

Om man verkligen söker en anledning att tycka illa om mig kommer en bra här: när jag läste denna text i nya Allt i hemmet, som jag själv skrivit, skrattade jag högt. Flera gånger.

Illustrationer av Annelie Carlström.

 

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till ”Det är bara att släppa ut barnen”-åren

  1. Brita skriver:

    Äääälskar när man skrattar högt åt sig själv. INte så konstigt egentligen – man har ju samma humor?

  2. Lisa skriver:

    Hehe, jag skrattade också högt när jag läste den. Mycket bra! Älsker humorn!

Kommentera

