Linda Spåman ger: Dolls and plants

http://www.pechakucha.org/presentations/dolls-and-plants

photo_on_2013-05-15_at_1249_51935ffae087c3139c169986

Den här presentationen tycker jag hemskt mycket om. Jesper Larsson, som driver detta Pecha Kucha i Göteborg frågade om jag skulle vilja presentera något i augusti. Kände spontant att jag ville tack ja eftersom Jesper är en härlig person (som jag åt tofukött och drack utspädd sprit i dricksglas med i Shanghai) och eftersom jag älskar Göteborg, och efter att ha sett Lindas presentation blev jag så inspirerad. Men vad ska jag presentera? Har någon någon idé så är det bara att säga till.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

