Rör inte min cameltoe

Det började med att jag började träna och köpte ett par svinsnabba träningstights. De är geniala, i den mån byxor kan vara det, och de skönaste byxor jag någonsin burit. De är snygga också. Något så skönt kan inte vara fult, det är fullkomligt orimligt. Så jag slutade använda andra byxor.

I början ville jag helst ha en lång tröja över träningstightsen. Sedan såg jag andra kvinnors rövar i tights och blev alldeles till mig, det var alltså SÅ det var menat att en människa skulle se ut. ”Never seen a girl with an ass so fat” som The-Dream sjunger om tjejen han är kär i. Två veckor efter att invigningen av mina geniala tights bär jag dem som om de vore byxor, med korta tröjor och eventuell kameltå i full effekt. Har aldrig varit snyggare.

Men egentligen började det ännu tidigare, nämligen första gången jag såg en rejäl så kallad kameltå i skrevet hos någon kvinnlig skådespelerska i 80-talskläder. Jag höll på att svimma; det var det absolut sexigaste jag någonsin sett. Jag var elva då. Hur kan ingen annan än jag förstått detta? Hatar ni fittor? Sedan hann jag också snappa upp hur sexiga hängbröst är, via en krämvit sidenmorgonrock i Elloskatalogen. Gärna med synliga bröstvårtor genom tyget.

Efter det började väl fostran i att vara En Riktig Kvinna, och det spelar ingen roll vem du frågar för kameltå och hängbröst är liksom inte betraktat som ideal i något läger. Utom i mitt. Här drar vi upp byxorna så långt vi vill, skippar bh de dagar vi inte känner för den och eller inte hittar någon rimlig. Ice T:s fru Coco på mitt team! Vi bär bekväma träningstights med korta tröjor och bombarjacka och skakar våra maracas som gud gav oss eller vad det heter.

Det kanske gäller att snabba på när man är ett barn fortfarande, innan massa idioter talar om för en att det fulaste som finns är att det syns genom kläderna att man har en snippa. Eller att bröst som så att säga hängt med ett tag… hänger? Jag är så glad att jag hann. Och så kan vi väl här och nu enas om att den som envisas med att gå runt och stirra folk i skrevet får skylla sig själv.

(Amelia 10/ 2013)

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Rör inte min cameltoe

  1. marreutanpardon skriver:

    Ha ha ha, åh så bra. :-) Ja varför skall man inte kunna visa ha kamel-tå? Killars ”paket” är det ju ingen som ojar sig över.

  2. Rebecka, du är ett geni!!

  3. Nina skriver:

    Lycka är att läsa det du skriver. Du är fantastisk!

  4. Alexandra strömgren skriver:

    Instämmer, du är min no 1 peppfavorit, men var har du köpt tajtsen undrar jag?
    Mvh dying for a cameltoe

    • Rebecka skriver:

      Just de här är ett par Nike med väldigt bred resår i midjan: 50% ”Calvin Klein-trosa sticker upp ur baggyjeans på 90-talet” och 50% 80-talsresårskärp. Mycket snyggare än det eventuellt låter!

Kommentera

