Playlist: bli vår då snart för fan

Haha, nu är det jag som breder ut mig med min lille bok som om det var det Viktigaste i världen, men det får faktiskt vara så nu. Bara några dagar! Ni läser ju här för att ni älskar/ hatar/ halvgillar mig. Ursäkt slutförd. I morse blev jag intervjuad av min gamla dagiskompis storesyrra i P4 Radio Sjuhärad. Jag sa att mitt mål med boken, framför allt, är att skrämma skiten ur barn.

Och så bloggar jag på Rabén Sjögren den här veckan, det kan ni läsa här. Min vän Jenny Brandt säger att Flickan på tavlan får henne att tänka på Donnie Darko. Jag måste se om den, minns aldrig filmer.Men jag tror att det är bra. Detta var kul också:

annsinsta

Konstnären som gjort omslaget heter Håkan Liljemarker och jag är så sjukt glad över det. Jag tog massa bilder i och runt Rånartorpet, det var strax innan midsommar och helt sagoskimrande ljus. Betty fick stå i nattskjorta och blänga utanför dörren osv (”SE UT SOM ETT LÄSKIGT BARN”) och sedan skickade jag alltihop till Håkan som gjorde detta fina. Precis som jag ville att det skulle se ut. Utan att jag ens riktigt visste att det var så det skulle vara.

UPDATE: jo och i huvudet mal detta: ”all my bitches love me all my all my bitches love me” eftersom jag råkade lyssna på Cali Swag Districts Teach me how to dougie innan idag. Herregud man kan bli galen för mindre.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

