I går

Har lite ont i ögonen av trötthet just nu. I går hade jag releasefest för boken! Om jag nu möjligen nämnt att jag skrivit en.

Det började med att jag köpte nån liten trasa med larmet kvar. (Tips till tjuvar: larmet går inte nödvändigtvis för att man spatserar ut ur affären med det.) Fem minuter innan jag skulle vara någon helt annanstans stod jag alltså i Acnebutiken med halva skrevet uppe på disken för att killen som hjälpt mig välja ut klänningen två timmar tidigare skulle kunna ta bort larmploppen (jag hade alltså klänningen på mig redan). Sedan köpte jag chips och Treo och när jag kom till B Reel-kontoret där jag skulle ha festen hörde jag ett KLIRR. Det var de två lådorna med hyrda champagneglas som brötade i golvet. Men otroligt nog gick bara fyra i kras och resten av kvällen var magisk.

559407_10151606227814747_1566743419_n

 

Se bara! Jag bar hög hatt, mycket bra skor och här höll jag ett litet tal och läste åtta meningar ur boken. Vi var kanske sjuttio pers, bara såna jag gillar mycket, vi drack cava, lyssnade på av mig särskilt utvald rap och jag skrev i allas böcker. Det var olika beroende på vem jag skrev till. I en bok skrev jag ”ASS AND TITTIES”, i en annan ”hoppas du blir helt jävla vettskrämd” och ritade hjärtan och sådär. Jag fick så många kramar, presenter, blommor och så många sa ”grattis” och ”bra gjort” och jag fick applåd! Det var en jättefin kväll. Efter festen också. När jag gick hem kom ”jag är här bland molnen så ni kan inte nå mig” och sedan somnade jag. Beyoncétacksam. Nu måste jag skriva en ny bok så jag kan ha ytterligare en sådan här egofest utan dess like.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

