Packad och glad men trött

Jag vet inte hur jag ska berätta om min NY-resa för jag älskar den så mycket. Detta gjorde jag alla fall: kollade Danh Vos samling på Guggenheim, stirrade ut blommande magnolior och cykelmän i supertajta byxor vid reservoaren, satt en stund i en kyrka, blev välsignad, åt guacamole, hängde i Brooklyn med Kicki och Stoffe (som tyckte att det var ”oväntat supervitt” i Park Slope), höll på att få hjärtinfarkt på Sleep no more, åkte taxi med Sergei som satt inne på het info om Dolph Lundgren, käkade middag på Pure food and wine med Lotta, pratade om sånt där te som alla dricker nu, köpte mysbyxor, satt i sol, intervjuade Peter Jöback, sov ut, blev välsignad igen, pratade med en bebis som heter Aaliyah, lyssnade på hela Vår sida av stan lite otippat, köpte en riktig benbit (obs från djur), blev tokig på Maryam Nassir Zadeh, drack sangria till lunch, provade allt på Margiela med Kicki (inget passade som tur var), åt egg florentine, gav dricks på toa, hängde med Johannas bror och åt sjuka mängder bbq, skaffade en grej som jag aldrig vetat att jag VERKLIGEN behöver: en träskonäbbfågelstämpel. Om det inte hade varit för att jag längtar efter mina barn hade jag aldrig åkt hem. Nu har jag varit vaken i 24 timmar och sovit två, snart ska jag till skolan. Vad gör jag här.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

