Mayday

Kolla, här är recensionen ur Borås Tidning! ”Flickan på tavlan är i all sin enkelhet en fin och omtumlande roman om vänskap, solidaritet och barns utsatthet. På ett frigörande sätt beskriver den hur Ella successivt möter världen allt mer öppen. Istället för att begära en normalitet som inte finns och ta på sig skuld och skam för både stort och smått, lär hon sig räta på ryggen.” skriver den underbara människan Ingrid Bosseldal. Bland annat.

Och här är en intervju med mig från länge sedan. Hoppas ni är ute och demonstrerar. Själv ligger jag hemma med datorn på magen och skäms och försöker bestämma vad jag ska säga i morgon på Rabén och Sjögrens barnboksfrukost. Jag läser Monomani som är Sami Saids nya bok och äter laktosfri yoghurt i smaken sommarbär. Om en vecka är jag i Shanghai.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Mayday

  1. emiguner skriver:

    grattis på så många sätt och av så många anledningar!

Kommentera

