Det går an

Fick just ett lass stöldgods som Johanna snott ihop åt mig. ❤ Har ätit den konstigaste saken just: ostbågar i minipåse? Tänkte att om ni vill läsa min intervju med Ansiktet så går det att göra det i Amelia som ligger ute nu. Rekommenderar även intervjun med Patagonia-grundaren Yvon i Icon (eventuellt förra numret). Läser detta i Monomani av Sami Said:

”De dog alla ensamma och utfattiga. Man måste ställa sig utanför världen för att skärskåda den. Det går inte att förena med ett liv av överflöd, glamour eller ens normalitet. För att skriva extraordinärt måste man först vara extraordinär själv måste man lysa med sin ficklampa där ingen vågar vara måste man kunna hålla andan i över fem minuter måste man släppa taget och närma sig dårskapen. Måste man välja, antingen människa eller skriva. Det var så jag såg på det. För att kunna bryta mig in till den kreativa ådran behövde jag göra mig själv desperat.”

 

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

