Ynkedomen

Jag är så fruktansvärt sjuk. Detta med halsfluss har gått över i en hosta som jag antar är KOL då eftersom jag rökte cigaretter i lördags, och jag har feber och när jag promenerade till Crimson (tog ut bilder med Instafilter kvar, det mesta blev superfint) blev jag tvungen att SPOTTA SNOR flera gånger om. Gick där i midnattsblå sidenklänning som jag fått av Johanna och K<SCHT^>.

Resten av tiden har jag skrivit om Bodil Malmstens sista och femte loggbok, ätit alger och japansk kyckling, pratat med mäklare (älskar mäklare, älskar fastighetsaffärer, vill vara mäklare, tror jag skulle vara jättebra som mäklare, jag är allvarlig nu), planerat en Viktig Mediahändelse, pratat med Bodil om vad olika djur gör och inte, och så har jag sett det där Miley Cyrus-klippet och nej jag blev inte direkt friskare av det.

Vill däremot varmt, hett, innerligt rekommendera denna radiopjäs av min vän Sara Villius: Miss Kollo.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

