En narcissists uppväxt

Karl_XII_likfa_rd_2011_11_28_kl._10.05.43_kopia

 

När jag var liten trodde jag att min farbror Göran, som var militär, var en av soldaterna som bar Karl den tolftes bår på denna målning. Jag trodde även att det var pappa och hans bröder som slogs som Grindsslanten, och att alla bilder på Karin av Carl Larsson föreställde farmor. Samt att vi var släkt med Beethoven.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till En narcissists uppväxt

  1. Haha. Jag trodde den Pernilla som åkte skidor och vann en massa guld var min moster. För det var den enda Pernilla jag visste.

Kommentera

