Är jag med i en film av Kay Pollak?

Gick på impuls in och satte mig i Katarina kyrka för att komma ner i varv. Så ser altaret ut såhär och en minut efter att jag satt mig – och jag inser att det är nu ni kommer att tro att jag ljuger om ni inte trott det innan – börjar de stämma orgeln.

20131010-132339.jpg

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Är jag med i en film av Kay Pollak?

  1. Fransyskan H skriver:

    Säker pâ att det inte rörde sig om del 2 i denna trailer-serie…? http://fransyskanh.blogspot.fr/2013/10/carrie-version-2013-fniss.html

Kommentera

