Jag trodde ni sa att jag var 37

Men i går morse stod jag där, eller rättare sagt hängde jag, på låset till Vaccin Direkt för att få en influensashot gratis pga riskgrupp, första dagen på vaccinationskampanjen. Träffade senare på dagen en kvinna som sa ”jag tror inte på vaccin och sånt”. Berättade inte för henne att hela armen värkte pga sticket. Nu ska jag aldrig vara sjuk mer.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Jag trodde ni sa att jag var 37

  1. Carolina skriver:

    Jag körde cityakuten. Jag och pensionärerna. MYS.

Kommentera

