Cheers mate

Jag har på ett nästan stalkigt sätt lurkat runt det lille huset där vi ska bo. Visar sig att det är vår kompis kompis Polly som hyr ut det, så världen känns enormt liten trots att det finns så många människor här. En av dem blev jag vän med idag, hon heter Noni och jag köpte en otroligt bra tröja av henne och sen ba.

20131019-171932.jpg

Nya ”put a bird on it” verkar vara ”put a fox on it”. Jag har sagt ”cheers” flera gånger så att det lät ganska verkligt. Sen gick vi på Broadway Market och bestämde massa snygga grönsaker och frukter som vi ska köpa hem när vi har ett hem och sen åt jag egg royal på Cat & Mutton och fick en magisk talisman för ett pund.

20131019-172415.jpg

Såg även min nya stil gå förbi, se ovan. I kväll ska vi på middag på en gata där det finns ett hus i grönt kakel och jag tänkte klämma in så många ”cheers mate” jag kan, hoppas även på minst ett ”flabbergasted”.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

