Sofo 4ever in my heart

Jag är så omåttligt sentimental nu för att jag inte ska bo här längre, på ett tag i alla fall, och jag tänkte ägna de sista veckorna åt att riktigt marinera i den känslan. Detta tänker jag göra här genom att tipsa (hatar tips!) om mina bästa ställen och grejer. Första tipset är: AMIDA KOLGRILL på Folkungagatan 76. Ungefär som den klipske läsaren kanske redan räknat ut är detta en kolgrill men inte vilken kolgrill som helst utan den bästa. Adana är hackat lamm och så tar man ris och tszatsiki till och en cola zero kanske och sedan vill man äta en till bara för att det är så GOTT. De som har den är urtrevliga och barnen får klubbor om de har lite tur. Expanderar snart till grannlokalen.

Det här inlägget postades i mina ställen. Bokmärk permalänken.

Kommentera

