#2: LOUIE LOUIE

Det andra stället jag vill rekommendera är ett fik som heter LOUIE LOUIE på Bondegatan 13. Jag vet inte exakt varför jag började gå hit när jag flyttade till Åsögatan, men det gjorde jag i alla fall, på mornarna, och sedan ett bra tag ser de mig som en av sina möbler. De serverar voodoo-kaffe, alla är snygga här, deras pulled pork är godast och Fred bakar glutenfria havrekakor som är underbara. Alla har mössa inomhus, alla har tatueringar på halsen eller i ansiktet, jag skriver som allra bäst här.

I tre år har jag suttit i något av båsen, helst det närmast fönstret. Men i dag kom jag sent och fick sätta mig i soffan i stället och nu har jag skrivit nästan ett helt kapitel på min nästa bok!

Bild 2013-11-26 kl. 10.57

Det här inlägget postades i mina ställen. Bokmärk permalänken.

En kommentar till #2: LOUIE LOUIE

  1. Hanna Lans skriver:

    Jippi, en ny bok! Skynda dig att skriva klart så att jag och sonen får läsa!

Kommentera

