Lazy Hundis

Nu har vi ätit många olika sorters gott kött (förlåt) på Brawn på Columbia Road och sen regnade det och vi träffade en tant och en hund och en farbror utanför dörren. Alla presenterade sig och den enda jag minns namnet på var hunden som hette Daisy. Men kallas Lazy Daisy. God afton. Hunden verkade gammal. Lite trött.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Lazy Hundis

  1. Ja men skit i det, när vill ni komma till Oxford? Typ annandagen?

  2. Johanna skriver:

    ❤ ❤ # ># ># som tydligen är mitt naturliga sätt att skriva hjärtan på)

  3. Johanna skriver:

    den där kommentaren blev jättekonstig. Det skulle stå: ”<3 ❤ # ># ># som tydligen är mitt naturliga sätt att skriva hjärtan på)”

  4. Johanna skriver:

    nähä det går inte att skriva så som jag skrev. tecknen måste skapa nån märklig raderingskod, för orden försvinner. magiskt.

  5. Johanna skriver:

    nu får du helt enkelt undra vad det var för djupsinnigheter jag skapat. under tiden fortsätter jag att bygga ett nytt internet med min hemliga kod.

Kommentera

