Hello Londoners

Jag knatar omkring och ler jetebrett mot ALLA, så fort tillfälle ges berättar jag att jag just flyttat hit och några ler tillbaka, förvirrat, men för de flesta verkar det passera i princip obemärkt att jag just lyft upp mig själv med vilka rötter jag nu hade och plumsat ner på en helt ny plats, i ett nytt land, i ett nästan outforskat språk (ordet FISHMONGER!!!) och i ett helt nytt liv. Ungefär som när man släpptes ut från BB efter första lilla bebisen och blev helt chockad över att världen runt omkring bara liksom… pågick.

20131218-191900.jpg

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

