Bettys birthday bash

Tårta till frukost, la saker i högar, lyssnade på P3 doku om mordet i Keillers park. Sov middag och åkte sedan till Hamleys, ett kamikazeuppdrag trodde vi men det var ok förutom en anställd månglare som sköt såpbubblor rakt i örat på mig men han var åtminstone inte utklädd till faun.

Winter wonderland heter ett enormt tivoli i Hyde park och på vägen dit såg jag en svart jeep med en blond kvinna i med helt otroligt magra armar, det måste ha varit Gwyneth Paltrow och jag som är så ointresserad av kända människor, vilket slöseri.

Där drog vi omkring och åkte karusell och tjatade om att få mer, oändligt många fler, karamell och sedan började det regna och nu sitter jag här i pyjamasbyxor och äter chips och fudge.

När vi skulle åka bergochdalbana frågade jag hon i biljettluckan om man nånsin var uppochner under karusellens gång och det lät som superverklig engelska.

20131219-222425.jpg

20131219-222446.jpg

20131219-222528.jpg

20131219-222931.jpg

20131219-223012.jpg

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

