Buckerna

Vi har fått upp bokhyllorna nu, jag rensade ur cirka 3/4 av alla mina böcker innan flytten (sparade Elsas mode och senaste Bret Easton Ellis a tad för länge kan jag känna) men det var en del med nu ändå och deras tyngd har jag nu burit och burit. Men så skönt! Känner mig trygg där det finns många böcker. Och många här är olästa. Olösta. Får se till att inte skaffa några vänner här så jag får tid att läsa.

20131219-000214.jpg

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

