Småbarnsmamma rörd till tårar av Skype

Bojan pratade just med sin kompis Love och så kramade de datorn. Grinade till.

Allt som händer här händer till en ljudmatta bestående av den kombinerade tvättmaskinen/ torktumlaren som centrifugerar tjugo minuter i taget och aldrig blir vare sig torr eller ren, och One Direction. Jag kommer snart att börja gilla One Direction av ren överlevnadsinstinkt.

Började kolla på Luther i går kväll enligt tips från Johanna, drömde lite stökigt. Undrar om jag måste tvätta håret idag. Jag tror det. Jag vet inte riktigt vad som kommer att hända för jag har inte rett ut det sedan vi kom hit.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

