Mr Bates

Var lite sena till blomstermarknaden i morse så allt var typ på halva priset när vi kom, vi gick lite bezerker och fick ställa växter i burkar och badrummet men herregud så underbart och alla är så vänliga och artiga och trevliga, ett enda långt knö fullt av ”sorry oh so sorry ever so sorry excuse me”.

20131222-225212.jpg

Sedan gick vi hem och tjafsade och bråkade en del, gladde oss åt Kärrtorp förstås. Vill nog bo där om vi flyttar hem? Panga rutor hos Klas Lund på fritiden. Men han flyttar nog snart.

Har nu druckit den goda drinken GT och kollat på Downton Abbey. Jag fattar inte Johanna hur du kunde rekommendera Luther inför att jag skulle bo i exakt de kvarteren! Den är så jävla mörk och vidrig men jag älskar den förstås och ja, jag älskar Luther. Som jag ska kolla på nu.

Apropå kriminalitet, i torsdags var detta en cykel färdig att använda:

20131222-225746.jpg

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Mr Bates

  1. Johanna skriver:

    Haha, men det VARNADE jag ju faktiskt dig för! Gissar dessutom att du bara är på första säsongen än, och den tyckte jag var en barnlek jämfört med andra. Och ändå saknar jag den nu när den är slut. Nu packar jag. Insåg precis att vi ännu inte lagt ned en enda leksak, och att P&J redan fått stora presenter av plast som de kommer vilja ta med.

    • Rebecka skriver:

      Har sett färdigt nu. Berättade scenen där en i springheel-Jack-mask knackar på en radhusdörr och knivar loss för Johannes halvt i sömnen igår kväll och avslutade med ”det såg typ ut som vår gata!”

  2. Linda skriver:

    Men herregud har du flyttat redan?!?!
    När ska vi ses,när ska jag lämna nyckeln,jag saknar dig mycket!!

Kommentera

