Define teenage

Jag har börjat sova till tio på morgonen, det är underbart, antagligen tar jag igen att jag aldrig bodde i London som au pair-ungdom med extrajobb i någon seedy bar och partyknarkade? I dag bankade det på dörren precis när jag vaknat. Vet inte om det är TV-serien Luthers fel eller jag som är paranoid men det låter alltid som polisen-med-ett-jobbigt-besked-eller-serach-warrant när det bankar på dörren här.

Det var i alla fall ingen rolig men hen var artig. Åt mitt livs hittills godaste yoghurt i morse men nu stormar det och regnar så jag kanske måste tillverka julklappar för hand. Eller slå in något jag hittar i barnens rum, är 80 % säker på att det finns saker de inte skulle känna igen där inne.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Define teenage

  1. Mimmi skriver:

    Jag tror din Londonflytt är det bästa som nånsin hänt internet? Njuter ohämmat av uppdateringstakten här inne.

    Ps. Jag röstar på återvinningstanken med barnens julklappar. Mycket vettigt och hållbart och dom brukar ju ändå inte ha så bra minne ändå det korta folk vi kallar barn.

Kommentera

