Tomorrow’s Christmas Day

Låg vaken och lyssnade på P3 dokumentär om Södertäljeflickan igår kväll. Det stormade så det slog i ytterdörren, jag trodde givetvis det var snuten varje gång. Nu har jag ätit choklad till frukost och gett Johannes två Trisslotter i ”julklapp”, tyvärr vann han inget och nu måste jag väl säkert duscha igen. Ligger i pyjamas vid fönstret ut mot gatan, när någon går förbi är vi en meter från varandra med glas emellan, jag hör på stegen hur bråttom de har. God jul! Själv är jag som ni märker inte så uppjagad, det är ju bokstavligen en dag i morgon också, ännu en julafton.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

