X-mas, nothing special

När monsunen upphörde snabbade vi oss ut på promenad.

20131224-205916.jpg
Daisy syntes inte till. Vi gick till city farmen, såg svarta ankor, gick vidare, såg lite blå himmel. Tog kort på den.

20131224-210040.jpg

20131224-210055.jpg

20131224-210111.jpg
Köpte fudge på Broadway Market, den är så god att jag nu ifrågasätter ätande av något annat någonsin. Sedan gick vi hem och spelade Den försvunna diamanten och bråkade lite och Facetimeade med Sverige.

FaceTime lät ju så coolt på 80-talet, men nu står man här helt utan egen svävare och silverkläder och jag tycker mest att det blir ett bökigt antiklimax? Lite som hela julafton, förlåt att jag pajar stämningen? INGET kan bli så bra som man tänker sig att framtiden/ julafton ska vara.

Men blev tillsagd att ”gå upp och ta på dig något fint. Ja, bra, det där var snyggt.”

Jag fick i alla fall en teckning och en tavla som jag iofs själv ramade för fem sex år sedan men Betty måste ha läst här för hon hade slagit in den.

20131224-210641.jpg

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

