En helt ny karriär

Förresten, Betty fick en gitarr i sjuårspresent av sin farbror Klas, och signade upp sig på någon sorts webkurs i gitarr, men nu ligger den bara här pga Legoprojektet tar så mycket tid och energi. Tänker att jag tar denna barngitarr och lär mig spela och börjar skriva låtar och uppträder med dem på någon pub, kanske mest covers i början för att få gig men att jag smyger in mina egna låtar här och var till allas förskräckelse och tristess, och sedan blir jag Upptäckt och sedan bara lossnar allt.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till En helt ny karriär

  1. Hanna Lans skriver:

    Underbara tankar! Jag får energi av din blogg, det gillar jag. 🙂

Kommentera

