Lite frisk!

Ja, har ni hört. Tror det delvis beror på att Sven, sex månader och systerson till min vän Anna, i går somnade själv för första gången i sitt liv med hjälp av Hanuman Chalisa! Mycket uppiggande. Nu ska jag nog skriva en bok om föräldraskap.

Idag om du undrar över vädret Linda är det blå himmel, sol, vi ska få en tv mellan tio och elva och sedan måste vi dammsuga Broadway Market efter mer fudge. Verkligen slöa, tomma kvarter här. Är alla bortresta över jul? Jag är nästan sugen på att skaffa bil nu när det finns så många lediga parkeringsrutor i närheten av mitt hem.

Ett smärre bråk nu på morgonen, somliga hade tagit ”julen varar fram till påska” bokstavligt och blev chockade och upprörda när Johannes ville slänga ut granen. Annars hyfsat god stämning. Nu kommer tv:n. Hjärtat tog ett skutt ”å nej snuten”.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Lite frisk!

  1. Linda skriver:

    Var är bildbesviset??Jag föreställer mig att du lever som i This is England!

  2. Linda skriver:

    Eller Hem till gården!

Kommentera

