Vi badar våra pipper håhå jaja

Nu fick vi löss. Haha så spännande! Och skönt att börja 2014 utan en extra population i håret, mitt nyårslöfte hittade jag i bipacksedeln till lusmedlet: UNDVIK ATT GRIPAS AV PANIK.

20131231-130410.jpg

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Vi badar våra pipper håhå jaja

  1. sylvia skriver:

    Haha! (förlåt, jag har läst en massa av den här bloggen med stort intresse nu eftersom du skrev att du att skrev mycket här, och jag vill egentligen kommentera nånting mycket bättre. Men det är trots allt 1 januari och jag har börjat året med att slipa bort resterna av ett yxmord nej blåbärskris i på köksbänken så jag kan inte tänka ut nåt smartare. Men detta var otroligt kul!)

  2. sylvia skriver:

    Eller ja, det var ju tråkigt att lössen ville bo i era hår men det var roligt att det står så i bipacksedeln. För tydlighetens skull.

Kommentera

