Famous last words

Jag var tydligen inte ”immun” mot kräksjuka ändå, här ligger jag och repar mig och mår ännu lite mer illa av Breaking Bad, och stirrar på mig själv i takfönstret. Men det kanske var matförgiftning, då kanske jag är immun ändå!

20140106-185356.jpg

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Famous last words

  1. Linda skriver:

    Åh stackars dig,jag vill helst inte gå in på detaljer men en gång hände detta mig får fortfarande tunnelseende och yrsel när jag tänker tillbaka på det,och dessutom introt i sammanhanget var att jag befann mig på spårvagn nummer 1 i Brunnsparken omringad av ca 100 stycken indier som doftade Fahrenheit.
    Kommer ju aldrig kunna åka till Indien till exempel pga av detta!
    (Jag hoppas du snart blir frisk i alla fall)

    • Rebecka skriver:

      vi måste ju åka till Indien någon gång, du måste komma över detta? Men förstår ditt dofttrauma. Älskar iofs Fahrenheit men inte i kombo med kräksjuka kanske

  2. hultmania skriver:

    Stackars, stackars dig! Hoppas också du mår bättre snart ❤ Jag misstänker fortfarande att jag är immun mot kräksjukan, är lite sur för det. Det verkar helt underbart att vara sådär utslagen och ynklig. Kanske är jag dum i huvvet som tycker det, folk säger ju att det är urvidrigt men jag kan inte låta bli att vara lite avis på dig. puss.

  3. Magdalena skriver:

    Hej,
    alltså nu måste jag skriva för att:

    – vet inte alls hur jag hamnade på din blogg, men den är numera min absoluta favorit. Fattar verkligen inte allt du skriver (pga andra referenser, ganska internt/kort språk ibland, inte bott i Sverige på över femton år, vad vet jag?) – MEN på ett väldigt bra sätt, älskar ju att inte förstå allt och behöva fundera. Liksom lära känna punktvis i stället för vanligt simpelt greppbart stegvis..

    – testade Chalisa, Krisna dat, på min snart tvååring när hon levt rövare i nästan två timmar efter vanlig läggtid – hon somnade ca 40 sek före slutet.

    – googlade dig (låter stalkervarning, men det var för att kolla vad din bok heter – kan den passa mystik/dramatikintresserad tioåring som läser Maria Gripe nu?..) och hittade en artikel där du bla sa att du nog måste inredningsförhandla lite för att få hänga upp drömfångare – går in på din blogg och ser den här bilden: där är den ju!

    Grattis till flytt, och tack för att vi får hänga med i svängarna bäst vi kan!

    • Rebecka skriver:

      Hej och TAAAACK, vad glad jag blir, för allt och för att din lilla unge somnade! Flickan på tavlan passar PERFEKT för en mystikintresserad 10-åring. Den blev till och med jämförd med Maria Gripes böcker i vissa recensioner (mallig över detta!). Ja, häng med 🙂

Kommentera

