Ny utsikt!

Jag har legat i sängen större delen av dagen idag också, vad SVAG man blir av kräksjuka även om den går över inom några timmar. Såhär såg min utsikt ut idag:

20140107-211647.jpg
Ser ni, har ändå halvsuttit, vilket underbart framsteg. Och någonstans när jag bara var svag och trött och låg och kollade Breaking Bad så tänkte jag, Hultmania, att det faktiskt var väldigt skönt. Sedan somnade jag tills det bankade på dörren: ”hiiyah!” och ett paket gamla linnekökshanddukar från Roslagsgatan som Johannes hade köpt helt vanligt. Men jag är van, första lördagen jag vaknade hos honom kom ett Fedex-bud och plingade på med ett set Vita huset-handdukar han köpt på eBay.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Ny utsikt!

  1. Du får skaffa en tv darling!

Kommentera

