”Bow down for the King”

Haha, var just på song assembly med Bojans klass och fick se typ 60 småungar uppföra sig exemplariskt. Först sjöng vi en hej-sång om att vi var glada att se varandra och att vi gärna ville vara vänner. Sedan sjöng vi (eller jag sjöng inte) en sång om att buga för konungen och niga för drottningen, ”because they are very special people”, och jag tänkte att det här får vi snacka om när vi kommer hem och nu har jag visat barnen Beyoncés ”Bow down bitches” för lite perspektiv på vilka som är very special people.

Fick tyvärr ej ta några bilder men här är skoltaket. Känns som Harry Potter gått där, minus lysrör kanske.

20140110-162703.jpg

Fick en fin teckning också. Jag tror mina barn börjat rita bättre men jag är inte säker.

20140110-162724.jpg

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

