Hur många kläder har ni?

20140111-114221.jpg
Ärlig fråga: hur mycket kläder har ni? Jag vill verkligen veta. Hur många byxor, hur många skjortor/blusar, hur många kjolar, hur många klänningar, hur många tröjor, hur många tjocka tröjor/ koftor, hur många kavajer, hur många jackor/ kappor, hur många skor? Lovar att visa pattarna om ni svarar!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Hur många kläder har ni?

  1. Hanna Lans skriver:

    Du behöver verkligen inte visa pattarna för min skull, men här kommer mina svar efter en snabb inventering: 11 kavajer (varför …?) 10 klänningar (mer förståeligt) 3 kjolar (använder jag aaaldrig) 10 par byxor (varav jag endast använder 5) 10 koftor (både med och utan knappar fram) 15 jackor/kappor (har varit mååånga fler, älskar ytterplagg!) 15 par skor (och de flesta har många år på nacken. I’m not really a girl at heart) 10 skjortor/blusar. Huvudbonader har jag över 20, scarves/halsdukar detsamma. Två vardagsväskor (stora, det måste få plats grejer.) tre festväskor.

Kommentera

