Nervous breakdown

Åh helv. I går peppade vi så inåt för att åka London Eye, men när vi vaknade och googlade så visade det sig att den var stängd i dag. Lurkade runt hemma helt chockade och bråkade med varandra sju gånger, timmarna bara gick, helt ocarpade. Så vi tog bussen in till Oxford Circus, fråga mig gärna hur vi tänkte men jag kan inte svara för på vägen hem gjorde jag en Eternal Sunshine of the Spotless Mind och förträngde denna utflykt. Tog inga bilder, orkade inte ens köpa något som ju är det enda man ska göra där, bara ett par stickade småbyxor (eh, va?) och de där hårklämmorna jag alltid slarvar bort från Muji (”kul!”).

Nu vill jag dricka ett glas crystal meth men i verkligheten ska jag börja montera kapitel i min bok. Förmodligen kommer jag aldrig mer att lämna hemmet.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

