What’s for lunch?

Träffade Mackan på skolgården och han frågade barnen hur det är i skolan. Betty sa ”ganska bra”. Bodil sa ”det är jättebra för vet du, första lunchen jag åt här var fiskpinnar och pommes frites och banankaka till efterrätt, och andra lunchen jag åt här var chili con carne som var god och en pudding till efterrätt jag tror det var vanilj, och tredje lunchen…”
Jag antar att hon fortfarande står där och mal om vilken toppidé det är att servera efterrätt i skolan.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till What’s for lunch?

  1. hultmania skriver:

    <3<3<3<33<3<3<3<3<33

    "jag älskar socker? jag tror jag nämnde det?"

Kommentera

