Ergonomi

Min enskilda firma har vissa likheter med Aktiebolaget Häxan Surtant, nämligen i det att här finns ingen löjlig fjant, här finns bara jag, varevigaste dag. Det betyder även att det inte finns någon ergonomiskt ansvarig och därför sitter jag hukad på en pall i köket med datorn i knät när jag skriver. Såhär ser det ut, och ja, jag biter ihop käkarna samtidigt, det är säkert extra värdelöst för mitt fysiska tillstånd.

Bild 2014-01-15 kl. 16.22 #2

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

