I spit til my lips need 16 stitches

Okej okej, efter morgonens traditionsenliga drama ”Familjen Åhlund klär på sig, bryter ihop och äter frukost- en absurd fars i 682 delar” fylleknäppte jag skjortan och gick till ett annat hål i väggen på Hackney Road. Damn good coffee, jag har fortfarande inte fått äckligt någonstans här. Min plan är att aldrig gå till samma ställe två dagar samma vecka. Sedan gjorde jag just exakt det! Mer kaffe, mer skrivet, han som gör kaffet på det stället ser ut som den där elaka bögen i Downton Abbey men är jättesnäll.

I dag får vi besök, en otroligt gullig vegetarian, jag har köpt champinjoner. Jag har även gått mot rött, pratat med den vita kattens kompis (men jag pratade svenska så den förstod inte), fått en lapp som Bodils lärare glömt lämna igår som var en rapport om att Bodil blött näsblod och kommit på en jättejobbig sak som ska hända i boken, uh, vill knappt skriva den för den är så dålig stämning.

Resten av livet ska jag ägna åt att memorera denna text. Hon är fan helt övermäsklig.

 

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

