”Det är Virgin Bloody Mary, inte smoothie”

Min vän Sofia är här så i dag har vi synkat menscyklar, jag har fascinerats av att hon börjar dagen med en cigarett och svart kaffe BARA, och sedan gick vi till Hackney City Farm och äcklades av the jaded mutherfuckers som är de feta ekorrarna som springer omkring som råttor överallt. Åt Egg Benedict på ett fik där Katy Perry tydligen har varit en gång, köpte kokosvatten, avokadohommous, mango, blåbär, äpplen som ser ut som bruna päron (”It’s apples, but they taste like pears”) och en burk salty caramel-gegga som man kan ”put in macarons or just… eat with a spoon directly from the jar”.

Sedan stannade vi i en deppig lekpark och nu på eftermiddagen gick jag och Sofia runt runt på Libertys som i chockartad dvala för att det var så otroligt mycket grejer som ville bli köpta samt andra personer där. Jag har ett kort där nu, känner hur snaran dras åt, nu börjar jag få saker att hålla reda på.

Just nu pågår sminkning, tatuering, visning av Wrecking Ball-videon, beställning av vietnamesisk mat, chipsande, half assed FB-chattande, tjafs och jag klappar min nya hatt som nog är det jag tar med mig till en öde ö om jag bara får välja en sak. Om jag får välja en sak till väljer jag tandborste, men jag känner att jag kan gå naken genom livet i denna magiska hatt.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

