Jag älskar Anna Odell

I dag har jag legat och skrivit hela dagen, ergonomiansvariga rasar men jag hängde lite i en grej i parken efter barnens skola så jag tror det reder ut sig. Sassa som går en svinflott blomsterskola här kom förbi med lite arbetsmaterial och slängde ihop tre buketter i kväll, sedan lyckades jag laga mat som barnen kunde tänka sig att äta och nu fick jag veta precis att Lisa fick sin Guldbagge, oooh.

Johannes åkte till NYC i dag så i kväll ska jag somna ensam för första gången i lilla huset. Försökte få barnen att sova inne hos mig men de ville sjukt nog inte och nu hör jag flera superkonstiga ljud samtidigt. Trösten: det är otroligt sällan folk blir ritualmördade av en satanistsekt just samma kväll som de varit rädda för att de ska bli ritualmördade av en satanistsekt.

Mycket nöjd annars med avokadohommousen jag köpte häromdagen, vill äta den med sked. Mitt hår är tovigt men ganska bra. I morse stal jag bronzingkräm för män ur badrumsskåpet för jag var genomskinlig. Som ett barn jag såg igår som just slagit sig ner framför en sån karikatyrtecknare på en bro: helt och hållet ljusbeige, helt utan ansiktsdrag. Vilken jävla utmaning för en tecknare. Har även lyssnat i hjäl mig på Seinabo Seys Younger. I morgon ska jag prata om mens.

Saker som inte går att googla: Vad kostade det för Michael Jackson att hyra hela Liseberg den där gången med Anton Glanzelius? Hur många blir ritualmördade av satanistsekter per år?

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Jag älskar Anna Odell

  1. M skriver:

    – Vi hade ändå stängt på förmiddagen, vi lovade att de kunde röra sig fritt i parken utan fotografer och journalister. Det enda vi begärde var att han skulle lämna sitt handavtryck.

    källa: http://www.gp.se/kulturnoje/1.86265–minns-honom-som-odmjuk-och-blyg-

    #2 törs jag inte googla

    • Rebecka skriver:

      Tusen tack för detta! Sedan jag skrev det har jag gått vidare till att fundera på hur inkomstbortfallet ser ut om Liseberg har stängt en dag i juli och hur mycket det skiljer mellan en solig och regnig dag?

Kommentera

