He put the kettle on

Åh, nu är jag inne! Låssmeden fick givetvis upp låset direkt med lite våld, det hade torkat igen eller så, vet inte exakt för han pratade en helt vidunderlig dialekt men kallade mig darling hela tiden och smorde låset med någon greja.

Nu vet jag inte hur jag ska tacka min granne. Hans kille hade en uppstoppad uggla, kanske måste adoptera bort min till dem? Eller klippa mig hos honom en gång i veckan?

Tar hela denna incident som ett starkt omen för att jag aldrig mer ska springa.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

