Er spokesperson inom menshavande till er tjänst

Haha, ibland läser Radio Sjuhärad mina krönikor i Amelia och då kan det hända att de ringer mig efteråt och så får jag vara dagens freak i morgonprogrammet som leds av Sarit Monastyrski (vars lillesyrra Jael jag gick i skolan med) och Jon Koldenius (som jobbar med en av mina bästisar Therese och är gift med den härliga Annika Koldenius). Älskar att höra min egen röst inspelad på band! Närå. Det blir våldsamt tydligt att jag är bättre i skrift än i tal men här i alla fall: från Radio 7 i morse, ping Julia Skott.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

